Právní poradna Často kladené otázky Dokumenty ke stažení
 
Chci svůj porod
Souhlas a rozhodování pacienta
Zdravotnická dokumentace a lékařské tajemství
Řešení sporů
Platby ve zdravotnictví
Děti a rodiče, porod
Očkování
Léky
Práva osob s duševní nemocí
Těžce nemocní a umírající
Lékařské posudky a neschopenky
Práva seniorů ve zdravotnictví

velikost textu AA původní

14.9.2016Ptali jsme se, jak jste spokojeni s naší prací

Férová nemocnice zjišťovala spokojenost se zodpovězenými dotazy

Za poslední měsíc jsme zodpověděli více, jak 50 dotazů spolu s naší odpovědí jsme posílali i dotazník zaměřený na zjišťování spokojenosti s naší odpovědí. Získali jsme 31 odpovědí, které shrnujeme níže:

  • Na otázku: „ Jak byste ohodnotila kvalitu informací, které jste v odpovědi Férové nemocnice nalezl/a?“
    odpovědělo 21 lidí - výborná, 8 - dobrá, 1 člověk - ucházející a 1 – nízká.
  • Na otázku: „Poskytla Vám odpověď radu, kterou jste hledal/a? “
    odpovědělo 21 lidí – určitě ano, 7 - lidí spíše ano, 2 lidé - spíše ne, 1 člověk - určitě ne.
  • Na otázku: „Kdyby někdo z vašich známých potřeboval podobnou pomoc, doporučila byste mu navštívené stránky Férové nemocnice?“
    odpovědělo 28 lidí – určitě ano a 3 lidé - spíše ano.
  • Na otázku: „Poskytla Vám odpověď radu, kterou jste hledal/a? “
    odpovědělo 26 lidí – určitě ano a 5 lidí spíše ano.
  • Na otázku: „Pomohly Vám rady Férové nemocnice vypořádat se efektivněji s Vašimi problémy?“
    odpovědělo 21 lidí – určitě ano, 9 lidí spíše ano a jeden člověk určitě ne.

Z uvedeného vyvozujeme, že více jak 95 % tazatelů, kteří vyplnili dotazník, je s naší prací spokojeno.

Potěšily nás reakce spokojených tazatelů, některé z nich uvádíme níže:

  • Velice si vážím vaší práce, která pomáhá bezmocným bojovat s bezohledností dnešní doby, děkuji vám za radu, s pozdravem
  • Jsem ráda, že tyto možnosti porady vůbec existují, než něco unáhleného z nevědomosti podniknu! Děkuji
  • Mockrát děkuji za nezištnou pomoc!!!
  • Děkuji za odpověď na můj dotaz
  • Děkuji za Vaši ochotu a pomoc :-)
  • Super stránky, děkuji. Velmi si vážím toho, že se najdou i tací, kteří to dělají bez úplaty ze strany dotazujících.
  • Děkuji moc za vyčerpávající odpověď.

Reakce méně spokojených, z nichž některé uvádíme níže, považujeme za podnět k zlepšení naší práce.

  • Dlouhá čekací doba na Vaši odpověď.
  • Pokud by byla možnost tak odpovědi posílat v kratší lhůtě.
  • Zákony jsou jedna věc a možnosti zdravotnictví druhá.
  • Chápu, že dotazů máte asi hodně, ale odpověď přišla až po vlastním vyřešení a zbytečných oplétačkách s doktorem. Termín je dlouhý.

Děkujeme Všem, kteří se našeho dotazníkového šetření zúčastnili, jejich zpětná vazba nás ujišťuje o smysluplnosti naší práce. Děkujeme i těm, díky jejichž příspěvkům můžeme naše služby poskytovat a doufáme, že je pro ně tato zpráva sdělením o smysluplnosti využití jejich daru. Pokud by tazatelé odpověď hledali u advokáta, pravděpodobně by za půlhodinovou konzultaci zaplatili alespoň 800 Kč. Při padesáti dotazech za měsíc tak vykonáme pro tazatele zdarma práci v hodnotě nejméně 40.000. Kč.

Do budoucna bychom rádi zřídili telefonickou linku Férové nemocnice pro seniory a zrychlili odpovídání dotazů – budeme se snažit získat na toto rozšíření aktivity zdroje.

Vaše Férová nemocnice

 
zpět na přehled aktualit
 
Tvorba webových stránek - Webdesign Brno Fotografie poskytla mediabanka isifa Image Service RSS