Dobrý den,
nechala jsem si udělat celokeramické korunky na spodní zuby. Korunky mi neseděly, přesto jsem při odchodu podepsala, že jsem převzala náhradu bez výhrad. Zubařka mě poslala za laborantkou, abych se domluvila na broušení, ani opakované broušení však nepomohlo. Mám ale obavy, že minimálně jeden z těch 3 zubů, co mě řežou, nepůjde obrousit tak, aby přechod z korunky na zub byl hladký. Po obroušení v laboratoři je chce ale paní doktorka již nechat naglazurovat a chce mi je nacementovat.
Moje první otázka je - pokud mi budou korunky stále vadit, lze se bránit nacementování, lze uplatnit záruku na vadu korunek (říká se tomu převislé korunky - pod nimi se drží jídlo a postupně se kazí) a jako způsob reklamace zvolit možnost odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz za korunky v plné výši?
Pokud bych takto uplatnila záruku a chtěla po lékařce písemné potvrzení (stačí podpis na žádosti?), že jsem reklamovala včas (v tuto chvíli jsou to skoro 2 měsíce od nasilikonování korunek) - co dělat, pokud odmítne podepsat?
Další dotaz, který s tím souvisí - lékařka musela všechny výkony, tedy i okorunkování 5 zubů vykázat na pojišťovně. Pokud ale korunky nepřijmu, budu nucena najít si nového zubaře a nechat si co nejdříve na již obroušených zubech udělat korunky nové. Jak v takovém případě jednat - nebudu už mít nárok na příspěvěk pojišťovny na okorunkování stejných zubů?
Prosím, poraďte. Děkuji předem.
zobrazit odpověď na tuto otázku
Polda 23.1.2018