Dobrý den, na implantáty mi byl vyroben v roce 2016 horní můstek, který sice fungoval, ale po estetické stránce byl pro mne nepřijatelný. Jeden špičék ve správné délce, druhý o půl cm kratší a linie předních horních zubů šikmá. Podařilo se mi prosadit reklamaci, byl mi udělán nový druhý provizorák, který jsem nosila podle objednání téměř rok a rozpadl se. Pak mi byl nasazen ten reklamovaný můstek a po dalších 4. měsících udělán a laborantem ozkoušen jakýsi model.Takové zkoušení proběhlo 3x a byla to má první setkání s laborantem. To už jsem ale musela nosit vyndavací můstek, protože to neustálé montování nepřežil ani ten reklamovaný. Implantáty mi byly voperovány v srpnu 2015 a první provizorní můstek v dubnu 2016. Byl tak malý, že jsem se vůbec nemohla poznat. Další měsíc jsem docházela na postupné prodlužování, ale pravý špičák se stále odlamoval, protože mi v těch místech zuby neseděly.Teprve nyní, po setkání s laborantem, se ukázalo, že v místech, kde se mi špatně kousalo a trojka se lámala, ji stačilo jen trochu obrousit.
Za můstek jsem zaplatila 35000 Kč a teď mi bylo oznámeno, že pokud se nebudu na té reklamaci finančné podílet, tak mi nezbyde nic jiného, než si nechat ten provizorák. Jsem ochotná doplatit změnu materiálu, protože mi byla doporučena keramika místo metaloker., ale podle ceníku stojí keramický můstek 40000, já zaplatila 35000 a doplatit chtějí 10000. Je to správné? Když zůstanu u původního materiálu, chtějí doplatek také, prý si to tak přeje ředitel nemocnice. Jak mám postupovat? Děkuji za radu.
zobrazit odpověď na tuto otázku
Váňa 25.5.2018